F.A.Q.

Mijn bestelling

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling geplaatst heb ?

Na de bestelling krijgt u hiervan een overzicht in uw mailbox. Hierna zal Vinteria met u contact opnemen om verder af te spreken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kan uw bestelling annuleren tot 14 dagen volgend op de dag van het order.

Zie algemene voorwaarden.

Verzendingskosten

Tarieven voor verzending

Neemt u contact op met info@vinteria.be voor de mogelijkheden en bijhorende kosten.

- Verpakking

- Verzekering

- Termijn

Terug zenden van uw order

Zie algemene voorwaarden

Contacteer sales@vinteria.be

Uw email adres

Wat gebeurt er met uw email adres?

Geef een geldig e-mailadres op. Alle e-mails van het systeem zullen naar dit adres verzonden worden. Het e-mailadres wordt niet openbaar gemaakt en wordt alleen gebruikt als u een nieuw wachtwoord wilt aanvragen of als u nieuws of herinneringen via e-mail wilt ontvangen.

Verkoopprijzen

Factuur

1) Indien u een factuur van uw aankoop wenst, neemt u best eerst contact op met Vinteria.
2) Prijzen kunnen zowel incl. als excl. BTW getoond worden op de webshop. Hiervoor verwijzen we graag naar de webshop.
3) Op diverse wijnen is reeds BTW afgedragen (particuliere flessen, aangeduid met (*)). Indien u voor deze wijnen toch een factuur wenst, zal nog 21% BTW verschuldigd zijn, bovenop het vermelde bedrag.
4) Voor vragen: sales@vinteria.be

 

 

Gekoppelde verkoop

Vinteria behoudt zich het recht, om bepaalde flessen enkel te verkopen in combinatie met andere flessen.

(*)

Te combineren met andere flessen (*)

of

Op diverse wijnen is reeds BTW afgedragen (particuliere flessen, aangeduid met (*)). Indien u voor deze wijnen toch een factuur wenst, zal nog 21% BTW verschuldigd zijn, bovenop het vermelde bedrag.

Verbeter onze webshop

Fout ontdekt?

Wij danken u om ons op de hoogte te brengen van fouten (spelling,  grammatica, werking, ...)
Wij streven ernaar onze webshop zo correct mogelijk aan te bieden.
Met oprechte dank.
info@vinteria.be